Benvolgut, benvolguda,

ens complau convidar-lo a la 15a edició de «La Nit de l’Empresariat», un esdeveniment anual organitzat des de l’Associació d’Empresaris de l’Alt Urgell i que compta amb la presència d’una gran representació del teixit empresarial de la nostra comarca.

Enguany se celebrarà el dia 22 de novembre a les 20:00h a l’Hotel Restaurant Andria.

La jornada constarà d’una taula rodona i seguidament soparem plegats un cuidat menú ofert conjuntament pel Restaurant Arbeletxe i l’Hotel Restaurant Andria.

LA TAULA RODONA

Com a novetat d’aquesta edició comptarem amb tres ponents de diferents sectors empresarials presents a la nostra comarca: en Javier Gracia d’Alt Urgell Fibra com a representació del de la tecnologia i les comunicacions, la Rosa Ginesta en el del petit comerç i l’alimentació, i la Sònia Plana en el de la gastronomia i la restauració.

Javier Gracia

alt urgell fibra

Cofundador

Connexió a Internet de banda ampla per a zones rurals.

Sònia Plana

Exquisitàrium

Gerent

Productes alimentaris gurmet d’alta qualitat per a l’hostaleria i la restauració.

Rosa Ginesta

Carnisseria Charlie

Copropietària

Comerç amb una gran selecció de productes d’elaboració pròpia.

Estem segurs que la seva experiència i reflexions sobre temes rellevants per al nostre entorn empresarial enriquirà la vetllada.

INVITACIÓ GRATUÏTA

Ens agradaria molt poder comptar amb la seva companyia en aquesta nit tant senyalada per l’Empresariat de l’Alt Urgell.
Per assegurar una bona gestió agrairem que ens confirmi la seva assistència abans del 17 de novembre.

Cliqui sobre el botó «Confirmar l’assistència» per poder registrar el seu nom i rebrà un codi QR al seu correu electrònic per poder accedir a la 15a Nit de l’Empresariat. 

Gràcies a la col·LAboració de: